Haftada En Az 2 Kere Kokoreç Yiyin

Kokoreç yemenin bu kadar faydalı olduğunu kimse bilmezdi düşünebiliyor musunuz bağırsak florasını bile düzenliyor.

Kokoreç yemenin bu kadar faydalı olduğunu kimse bilmezdi düşünebiliyor musunuz bağırsak florasını bile düzenliyor.

Vücudumuzdaki ikinci beyin, bağırsaktır. Kuzu ve insan bağırsak floraları çok benzer ve bu yüzden floranın aktarılmasından hastalıklar olumlu etkilenir.

Bağırsak bağışıklının sağlam kalabilmesi için sakatat yemenin bu yüzden önemli olduğunun altını çiziliyor.

Sakatatlar vücut için etten çok daha besleyicidir sakatat, vücudu besler ve bağırsakların mayasını o yıla göre düzenler. Sakatatlar içerisinde en makbulu kuzu olanıdır çünkü kuzu etinin yeneceği mevsim bellidir kuzulama mevsimi doğanın uyanışıyla denk düşer.

Kuzu kokoreç, bağırsakların mikroorganizma örtüsünü sağlıklı kılar kısacası bağırsakların mayasını düzenler kokoreç, bağırsak florasının bozulmasını önlüyor.

Birçok ölüm bağırsak florasanın bozulmasından dolayı meydana geliyor bağırsak sandığımızdan çok daha önemli bir organımız, öyle ki o ikinci beyin olarak adlandırılıyor.

Başta otizm olmak üzere alerjiler ve romatizma hastalıkları kokoreçin çare olduğu hatalıklardan.

Kokoreç ne kadar sıklıkla tüketilmeli?

Haftada 2-3 kez kokoreç yemek bağırsaklar için yeterli florayı sağlar iç yağlı kısmını ve ekmeğin içini aldırırsanız her gün bile tüketebilirsiniz çocuklar da kokoreçi rahatlıkla tüketebilir kolestrolü olanlar dikkatli tüketsin.

Sakatatların kolesterol oranı yüksektir eğer kolestrolünüz yüksekse HDL kolesterolü olarak bir hedefiniz olması lazım bilinen bir kalp hastası iseniz 100'ün altında yani LDL kolesterolü 100 miligramın altında ve mümkünse de 85 miligram olması lazım.

Bunun için haftada bir kez kokoreç yemeniz daha iyi olacaktır sağlık durumunuza göre yani LDL kolesterolüne göre doktorun uyarılarıyla yemeniz de sizin için iyi bir fikir olabilir.

Yağlı kısımları ve ekmeği tüketmezseniz daha fazla kokoreç yiyebilirsiniz.

Diğer Haberler